One ought always to carry out one's threats...

Well it's not high literature, but it probably gives the idea...

Monde de merveilles

Je vois des arbres verts, des roses rouges aussi
Je les vois fleurir pour toi et pour moi
Et je me dis « Quel monde de merveilles ! »

Je vois le ciel azur, les nues blanches
Le jour béni, la nuit sacrée
Et je me dis « Quel monde de merveilles ! »

Les couleurs de l'arc en ciel, si jolies au ciel
Se voient sur les visages des gens dans la rue
Je vois des amis qui se saluent, qui disent « ça va ? »
Vraiment ils disent « je t'aime »

J'entends le cri des enfants, je les regarde grandir
Ils apprendront plus que je ne saurai jamais
Et je me dis « Quel monde de merveilles ! »
Oui, je me dis « Quel monde de merveilles ! »

Wonderful World

I see trees of green, red roses too
I see them bloom, for me and for you
And I think to myself, what a wonderful world.

I see skies of blue, clouds of white
The bright blessed days, dark sacred nights
And I think to myself, what a wonderful world.

The colours of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying « how do you do? »
They're really saying, « I love you. »

I hear babies cry. I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself, what a wonderful world
Yes I think to myself, what a wonderful world.

Comments

Popular posts from this blog

A bit about music exams in UK and France

The Kitchen